środa, 15 kwietnia 2020

8b/s Wednesday, 15.04.2020




Hello, everybody!
How are you doing today?


 How did you spend your Easter? Did you like this year's Easter? What did you do? Write a short comment on it. (for volunteers)


 Topic: Skills checkpoint 5

                                                             
                                       Wypiszcie jak najwięcej przymiotników z dialogu,
                                    które dotyczą wyglądu, osobowości i relacji rodzinnych.

 In today's lesson, you will be preparing for an online meeting. In the workbooks, you will do the tasks from page 62/63 from B to F.
On-line meeting: Czwartek  16.04.2020  godz. 10.00-10.30)

Questions to prepare:
Do przygotowania tematy, które omawialiśmy on-line. Powtórzcie je sobie , bo będziemy robić ćwiczenia ze str. 84,85 w podręczniku.

VOCABULARY -słówka  (str.138)
family ( relations, personality, appearance ) - rodzina, relacje, osobowość, wygląd
picture description - opis obrazka
writing of greetings cards - pisanie życzeń
abbreviations-  skróty
GRAMMAR:  (str.150,151)
Present Simple vs Present Continuous - czasy terazniejszy prosty i ciągły(różnice) (str.81)
Collocations and Expressions - kolokacje i wyrażenia (str.138 i  str.172)
Countable and Uncountable nouns - rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
Writing wishes - pisanie życzeń (str.165)

Homework

Page 63/64 Ex.B-F   WORKBOOK Zeszyt Ćwiczeń

15 komentarzy: