Hello, everybody!
How are you doing today?
How did you spend your Easter? Did you like this year's Easter? What did you do? Write a short comment on it. (for volunteers)
Topic: Skills checkpoint 5
Wypiszcie jak najwięcej przymiotników z dialogu,
które dotyczą wyglądu, osobowości i relacji rodzinnych.
In today's lesson, you will be preparing for an online meeting. In the workbooks, you will do the tasks from page 62/63 from B to F.
On-line meeting: Czwartek 16.04.2020 godz. 10.00-10.30)
Questions to prepare:
Do przygotowania tematy, które omawialiśmy on-line. Powtórzcie je sobie , bo będziemy robić ćwiczenia ze str. 84,85 w podręczniku.
VOCABULARY -słówka (str.138)
family ( relations, personality, appearance ) - rodzina, relacje, osobowość, wygląd
picture description - opis obrazka
writing of greetings cards - pisanie życzeń
abbreviations- skróty
GRAMMAR: (str.150,151)
Present Simple vs Present Continuous - czasy terazniejszy prosty i ciągły(różnice) (str.81)
Collocations and Expressions - kolokacje i wyrażenia (str.138 i str.172)
Countable and Uncountable nouns - rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
Writing wishes - pisanie życzeń (str.165)
Homework
Page 63/64 Ex.B-F WORKBOOK Zeszyt Ćwiczeń
Wladyslaw Bortnyk 8-s
OdpowiedzUsuńobecny
Martyna Bałuszyńska 8s
OdpowiedzUsuńSerhii Dzuhan 8-d obecny
OdpowiedzUsuńNikoloz chertkoevi 8s obecny
OdpowiedzUsuńMarcin Dziuba obecny
OdpowiedzUsuńKaterina Sapunova 8s obecna
OdpowiedzUsuńMarcel Mażol obecny
OdpowiedzUsuńBruno Derecki 8b obecny
OdpowiedzUsuńKonrad Dębicki 8B
OdpowiedzUsuńJulia Swystunowa 8s obecna
OdpowiedzUsuńAnita M 8b obecna
OdpowiedzUsuńAmelia K 8b obecna
OdpowiedzUsuńNazar Chugunov 8s obecny
OdpowiedzUsuńAdrian Ziemiński obecny
OdpowiedzUsuńArtur Kruk 8b obecny
OdpowiedzUsuń